Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

Οι Σκέψεις του Μεσιέ Κασετόφωνου

Καλώς ήρθες Κασετόφωνέ μου στη Χώρα του Μαλάκα! Πρώτη ερώτηση και ολίγον τι κοινότυπη φαντάζομαι, πώς σου έσκασε η ιδέα αυτή που πλέον μαζί της κοιμάται και ξυπνάει ένας πολύ μεγάλος αριθμός ανθρώπων; Τι σε ενέπνευσε και είπες «Από σήμερα εγώ θα κάνω αυτό»;
Καλώς ήρθα στη μαγική σας χώρα. Δεν έχω ιδέα πως μου ήρθε αυτή η ιδέα. Απλώς ήρθε.

Γιατί το ονόμασες έτσι; Σε μια εποχή που κυριαρχούν tablets, laptops κι οτιδήποτε άλλο που βασίζεται στην τεχνολογία, gadgets παντός είδους, εσύ γιατί Κασετόφωνο; Είσαι νοσταλγός των παλιών, ρομαντικών εποχών;
Όχι, απλώς ήθελα να διαχωρίσω τις playlists σε Ελληνικές και Ξένές και κάπου εκεί έσκασε το "Κασετόφωνο".

Έχεις συνειδητοποιήσει την επιρροή σου; Το ότι άνθρωποι πρώτα ανοίγουν το Κασετόφωνο και μετά ανάβουν τσιγάρο; Πώς σου φαίνεται όλο αυτό;
Είναι λίγο ακραίο όλο αυτό, τώρα τελευταία έχω αρχίσει να συνειδητοποιώ τι γίνεται.




Κι άλλη ερώτηση σχετικά με την επιρροή που ασκείς. Πόσοι άνθρωποι περίπου υπολογίζεις πως έχουν κάνει όντως σεξ με την κασέτα «Sex» που έχεις δημιουργήσει; Και πίστεψέ με δε στο λέω τυχαία, και δικοί μου γνωστοί το προσπάθησαν!
Σύμφωνα με τα στατιστικά μου πάνω από 200.000 άτομα έχουν κάνει κάνει σεξ 12 με 2 το ξημέρωμα με τη συγκεκριμένη κασέτα.

Πώς καταλήγεις στην επιλογή των τραγουδιών; Με την παρέα μου πάντα αναρωτιόμασταν, «Ξέρει ο τύπος τόσα πολλά τραγούδια;» ή έχει τύχει και να βρεις τραγούδια μέσω λιστών στο Youtube;
Μια κανονική μέρα ακούω 100 τραγούδια, από αυτά μου αρέσουν τα 5 και φτιάχνω τις κασέτες. Το Youtube είναι η βασική πηγή μου "ανακάλυψης" τραγουδιών.

Πιο συγκεκριμένα, μίλησέ μου λιγάκι για την ιεροτελεστία σου. Ας πούμε, εμένα η μακράν λατρεμένη μου κασέτα είναι οι «Μοναξιές». Ξύπνησες ένα πρωί και είπες «Θα δώσω αυτόν τον τίτλο», πώς γίνεται αυτό; Πώς καταλήγεις στους τίτλους οι οποίοι πάντοτε είναι τόσο εύστοχοι και ακριβώς to the point; Κι έπειτα, πώς καταλήγεις στα τραγούδια τα οποία στελεχώνουν την κάθε playlist και πόσο χρονοβόρος διαδικασία είναι αυτή;
Οι μοναξιές είναι Playlist που την ξεκίνησα 10 χρόνια πριν φτιάξω το Κασετόφωνο.    Δεν υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία.  Άλλες φορές έχω τίτλο και ψάχνω τραγούδια, άλλες φορές το αντίθετο. Συνήθως όμως η αφορμή για μια νέα κασέτα είναι ένα τραγούδι (το πρώτο).
Το πιο δύσκολο κομμάτι πάντως είναι να ταιριάξω τίτλο-εικόνα-τραγούδια.
Υπάρχουν κασέτες που τις έκανα σε ένα βράδυ κι άλλες που πήραν χρόνια.

Ποια είναι η αγαπημένη σου Playlist και ποια αυτή που σε έκανε να πονέσεις καθώς τη δημιουργούσες;
Δεν έχω αγαπημένη και δε θα απαντήσω στη δευτερη ερώτηση.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι όταν είσαι χαρούμενος και ποιο όταν είσαι λυπημένος;
Κάθε φορά αγαπημένο γίνεται το τραγούδι που θα σκάσει από πίσω σαν σάουντρακ μια στιγμή, χαρούμενη ή λυπημένη.

Η επιτυχία των μουσικών κασετών σου οφείλεται περισσότερο στο ότι υπάρχει τόσο τεράστια ταύτιση,  στο ότι κάποιος μπορεί να βρει μια έτοιμη λίστα και να πάψει να ψάχνει ένα ένα τραγούδια ή στο ότι μέσα από τις κασέτες ακούει τραγούδια που ίσως να μη γνώριζε;
Υπάρχουν άπειρες εφαρμογές σαν το Κασετόφωνο με Playlists, και πλέον τα περισσότερα site βάζουν λίστες μουσικής. Τον λόγο που ακούει ο κόσμος τις δικές μου ακόμη τον ψάχνω.

Τελευταία ερώτηση. Αν ήσουν ο γιατρός που με ένα τραγούδι θα γιάτρευε την κατάθλιψη και τη μελαγχολία ολόκληρης της Γης, ποιο τραγούδι θα ήταν αυτό το φάρμακο;
Δεν υπάρχει αυτό το τραγούδι κι ελπίζω να μην γραφτεί ποτέ. ;)

Μεσιέ Κασετόφωνε, σε ευχαριστώ και μεγάλη μου τιμή!

Μεσιέ Μαλάκα εγώ ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου